
MISJA
Misją placówki jest udzielanie wielowymiarowej, kompleksowej pomocy dzieciom, ich rodzicom oraz osobom dorosłym. Pomoc ta polega przede wszystkim na wykonywaniu rzetelnej diagnozy i prowadzeniu zindywidualizowanych terapii. Naszym priorytetem jest dokonywanie diagnostyki przy użyciu aktualnie rekomendowanych narzędzi i technik. Wychodzimy z założenia, że wyłącznie odpowiednia, szczegółowa, pogłębiona i wieloaspektowa diagnoza jest w stanie dokładnie ocenić mocne strony i trudności w badanym zakresie. Poznanie przyczyn trudności gwarantuje dobranie odpowiednich metod ich niwelowania. Natomiast rozwijanie mocnych stron umożliwia kompensację. Kładziemy nacisk na regularną i indywidualnie dopasowaną pracę terapeutyczną. Bierzemy pod uwagę oczekiwania dzieci, ich rodziców i osób dorosłych, przy uwzględnieniu wymogów i realiów XXI wieku. Podczas terapii korzystamy z nowoczesnych pomocy edukacyjnych, programów i nowości technologicznych. Równocześnie podkreślamy znaczenie wykonywania ćwiczeń w warunkach domowych. W zależności od potrzeb możemy zalecić także dostosowania, które powinny być realizowane w szkole/placówce. Do każdej osoby podchodzimy w sposób szczególny, starając się zorganizować wielotorowe wsparcie. Wiele usług możemy, w uzasadnionych przypadkach, prowadzić w FORMIE ZDALNEJ. Dodatkowo umożliwiamy optymalizację kosztów proponując ZINTEGROWANE TERAPIE. W ten sposób staramy się pomóc w jak najkrótszym czasie, przy najkorzystniejszym poziomie ponoszonych przez Państwa kosztów. Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści, którzy z olbrzymią pasją i wielkim zaangażowaniem oraz zgodnie z misją placówki niosą pomoc dzieciom, ich rodzicom i osobom dorosłym. Równocześnie misją placówki jest dalsze rzetelne, nowoczesne kształcenie profesjonalistów (nauczycieli, pedagogów, psychologów, logopedów i innych specjalistów) i rodziców w celu niesienia efektywnej pomocy dzieciom. Serdecznie zapraszamy do podjęcia owocnej współpracy!
ZESPÓŁ

DR N. SPOŁ. IZABELA PIETROWSKA
Jestem doświadczoną terapeutką pedagogiczną, terapeutką integracji sensorycznej, terapeutką ręki, trenerką TUS, arteterapeutką, biblioterapeutką i providerką metody Neuroflow ATS. Uzyskałam stopień naukowy doktora nauk społecznych w dyscyplinie Pedagogika. Otrzymałam Nagrodę Naukową Polskiego Towarzystwa Dysleksji za rozprawę doktorską pt. „Zasoby polskich i brytyjskich studentów ze specyficznymi zaburzeniami w uczeniu się warunkujące ich powodzenie edukacyjne”. We wcześniejszych latach ukończyłam studia na kierunku „Pedagogika” na Wydziale Nauk Społecznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie między innymi w ramach specjalności „Pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną”. W późniejszym okresie, będąc już pracownikiem badawczo-dydaktycznym, pełniłam funkcję kierownika tej specjalności. Z zamiłowania przekazuję swoją wiedzę i doświadczenie również na zajęciach dydaktycznych dla studentów kierunku pedagogika. Na przestrzeni lat ukończyłam także szereg specjalistycznych szkoleń i warsztatów. W rezultacie zgromadziłam bogaty wachlarz uprawnień oraz kompetencji do wieloaspektowej diagnostyki i prowadzenia efektywnych, zintegrowanych terapii. Dzięki temu otrzymałam certyfikat koordynatora ds. modelowego systemu profilaktyki i pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom ze specyficznymi zaburzeniami w uczeniu się, tj. dysleksją, dysgrafią, dysortografią, dyskalkulią, który został mi przyznany przez Polskie Towarzystwo Dysleksji. W ślad za rozwijaniem kompetencji odnośnie efektywnego wspierania dzieci ze specyficznymi zaburzeniami w uczeniu się i zaburzeniami integracji sensorycznej oraz ich rodziców podąża moja praca naukowa. Jestem autorką publikacji naukowych z zakresu pedagogiki. Ponadto jestem jedną z dwóch autorek specjalistycznego programu multimedialnego "KONCENTRACJA UWAGI PRO klasy 1-8" przeznaczonego do terapii i profilaktyki zaburzeń koncentracji uwagi, pamięci oraz procesów uczenia się u uczniów w wieku 6–15 lat, w tym u dzieci i młodzieży z ADHD i ADD. Brałam udział w audycjach radiowych jako ekspertka z zakresu pomocy dzieciom z dysleksją. Na przestrzeni lat miałam przyjemność prowadzić szereg szkoleń i warsztatów (na przykład na zlecenia: Polskiego Towarzystwa Dysleksji, Centrum Szkoleń Psychologiczno-Pedagogicznych Superwizja, Centrum Terapii Harmonia Zmysłów, Ale Warsztaty!) dla Rad Pedagogicznych, innych profesjonalistów i rodziców między innymi na temat odpowiedniego organizowania pomocy uczniom z dysleksją w szkole oraz udzielania skutecznego wsparcia dzieciom z dysleksją w domu. Brałam również aktywny udział w wielu konferencjach krajowych i międzynarodowych. Moje wystąpienia poruszały przede wszystkim problematykę dysleksji. Jestem członkinią m.in. Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego, Polskiego Towarzystwa Dysleksji, Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej.
MGR AGATA PYŚK
Jestem terapeutką pedagogiczną, terapeutką integracji sensorycznej, trenerką TUS, providerką metody Neuroflow ATS i terapeutką ręki. Ukończyłam studia licencjackie na kierunku „Pedagogika” na specjalności „Terapia pedagogiczna i wspomaganie rozwoju dziecka” na Wydziale Nauk Społecznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Następnie ukończyłam tam również studia magisterskie w ramach specjalności „Pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną”. W efekcie uzyskałam szereg kwalifikacji między innymi do diagnozy i terapii pedagogicznej dzieci i młodzieży z dysleksją, dysortografią, dysgrafią i dyskalkulią. Zdobywałam doświadczenie w różnych placówkach edukacyjnych. Prowadziłam także ćwiczenia ze studentami pedagogiki w ramach specjalności "Terapia pedagogiczna z elementami Integracji sensorycznej". Dodatkowo jestem terapeutką pedagogiczną prowadzącą zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole podstawowej. W swojej pracy skupiam się na wsłuchiwanie się w potrzeby dzieci i młodzieży, aby zapewnić im efektywne wsparcie. Dbam również o rozwijanie swoich kompetencji i poszerzanie uprawnień. Ukończyłam szkolenie uprawniające mnie do prowadzenia i projektowania zajęć „Trening Umiejętności Społecznych” (TUS), które zostało zorganizowane przez Fundację Pomoc Autyzm. Równocześnie posiadam kwalifikacje do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej.


DR N. SPOŁ. ILONA GOŁĘBIEWSKA
Jestem pedagogiem, socjologiem, terapeutą pedagogicznym i doradcą zawodowym. Posiadam doktorat z nauk społecznych w zakresie pedagogiki. Równolegle ukończyłam studia w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku „Socjologia” (m. in. w ramach specjalności „Komunikowanie społeczne i doradztwo”) oraz na kierunku „Pedagogika” (w ramach specjalności „Doradztwo i terapia psychologiczno-pedagogiczna” oraz specjalności „Pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną”). Podczas studiów byłam stypendystką Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz laureatką konkursów „Studenci Nobel” i „Primus Inter Pares”. Obecnie jestem słuchaczką studiów podyplomowych „Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia dzieci” oraz „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną”. Posiadam kilkuletnie doświadczenie akademickie, pracowałam na uczelniach wyższych jako wykładowca, adiunkt. Jestem autorką ponad 60 publikacji naukowych i popularnonaukowych. W sferze moich zainteresowań jest zarówno diagnoza i terapia pedagogiczna, doradztwo zawodowe, wychowanie artystyczne, edukacja osób dorosłych i seniorów, jak i rozwój osobisty czy coaching. Brałam udział w licznych konferencjach naukowych oraz projektach o charakterze doradczym, badawczym i edukacyjnym w Polsce i za granicą (m.in.: „Lata 1944/1945 w Warszawie – w zbiorowej pamięci Polaków i Rosjan. Trudne wspólnoty pamiętania i kłopotliwe miejsca pamięci”, „Collective memory as a means for socialization and identification: Russia and Poland”, „Rzeczywistość Rynku Pracy w Warszawie”). Swoje doświadczenie zawodowe nazywam pracą „od przedszkola do seniora”, ponieważ pracuję ze wszystkimi grupami wiekowymi. Prywatnie jestem fanką literatury, podróży i teatru. Napisałam niemal dwadzieścia powieści obyczajowych. Planuję założenie własnej fundacji.
MGR YULIIA SKRYPKA
Jestem terapeutą pedagogicznym, pedagogiem szkolnym. Ukończyłam studia I stopnia na kierunku „Pedagogika" na Wydziale Nauk Społecznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w ramach specjalności „Terapia pedagogiczna i wspomaganie rozwoju dziecka". Uzyskałam tam szereg kwalifikacji między innymi do diagnozy i terapii pedagogicznej dzieci i młodzieży z dysleksją, dysortografią, dysgrafią i dyskalkulią. Następnie ukończyłam tam również studia II stopnia w ramach specjalności „Pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną", po których nabyłam kwalifikacje pedagoga szkolnego. Obecnie kształcę się na studiach magisterskich na kierunku „Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna" w Collegium Humanum Szkole Głównej Menadżerskiej w Warszawie. Ukończyłam szkolenie „Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne. Rozwiązania edukacyjno-terapeutyczne" – I i II stopień. Zdobywałam doświadczenie w różnych placówkach edukacyjnych (na przykład w poradni psychologiczno-pedagogicznej, przedszkolu integracyjnym oraz punkcie terapeutycznym). Dodatkowo prowadziłam zajęcia rewalidacyjne z dziećmi z autyzmem atypowym. Aktualnie pracuję w niepublicznym przedszkolu w Markach jako nauczyciel w grupie 5-latków.

MGR ALEKSANDRA LUIZA LIPSKA
Jestem psychologiem, pedagogiem specjalnym oraz terapeutą pedagogicznym. Ukończyłam studia na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych. Prowadzę zajęcia z terapii pedagogicznej, terapii ręki, reedukacji oraz konsultacje psychologiczne. Na co dzień pracuję w międzynarodowym zespole psychologiczno-pedagogicznym, co pozwala mi łączyć różne perspektywy i metody pracy. W swojej pracy kieruję się uważnością na potrzeby dziecka i dorosłego, a także indywidualnym podejściem – tak, by każdy mógł poczuć się zrozumiany, zaopiekowany i wspierany w swoim rozwoju. Na konsultacje psychologiczne zapraszam dzieci, młodzież i dorosłych, którzy potrzebują wsparcia w zakresie: psychologii edukacyjnej i szkolnej – wspieranie dzieci i młodzieży w nauce oraz rozwoju, diagnozy trudności szkolnych i wychowawczych, wsparcia emocjonalnego dzieci oraz ich rodziców, budowania motywacji i odporności psychicznej, radzenia sobie ze stresem i presją, wsparcia w momentach kryzysowych.

MGR AGATA TOMCZAK
Jestem pedagogiem specjalnym oraz terapeutą integracji sensorycznej. Ukończyłam studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna z specjalnością surdopedagogika i wychowanie przedszkolne. Początki mojej drogi zawodowej związane są z pracą jako nauczyciel wychowania przedszkolnego z grupą dzieci. Następnie zdobyłam kompetencje w obszarze terapii pedagogicznej oraz wczesnego wspomagania rozwoju na studiach podyplomowych, co pozwoliło podjąć mi pracę jako terapeuta pedagogiczny w szkole podstawowej, gdzie moim zadaniem było prowadzenie zajęć w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej, głównie z dziećmi z dysleksją. Posiadam kwalifikacje do pracy jako terapeuta oraz diagnosta w zakresie integracji sensorycznej, które uzyskałam w ramach studiów podyplomowych. Doświadczenie w pracy terapeutycznej zdobywałam zarówno z dziećmi wieku przedszkolnym, jak i szkolnym. Swoją wiedzę i kwalifikacje rozszerzam poprzez uczestniczenie w wielu kursach i szkoleniach m.in. dotyczących terapii ręki oraz treningu umiejętności społecznych. W obecnej chwili pracuję jako nauczyciel współorganizujący kształcenie dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu. W pracy ważne jest dla mnie podążanie za potrzebami dziecka oraz uczestniczenie w jego świecie. Za podstawę udanego procesu terapeutycznego uważam zbudowanie bezpiecznej przestrzeni dla dziecka, jak i relacji opartej na wspólnym zaufaniu zarówno dziecko – terapeuta, jak i rodzic – terapeuta.


